Przydałoby się trochę ciepła …

Dzisiaj pierwszy zdecydowanie zimny i jesienny dzień, a na dodatek ja jestem „jakaś taka niewyraźna”, czyli drapie mnie w gardle, łażą po mnie dreszcze i ogólnie bleeee. Pomyślałam, że dobrze będzie choć wirtualnie przenieść się w inny klimat, czyli na piękne plaże Krety. Miłego plażowania życzę 🙂

IMG_1343

IMG_1394

 

IMG_1601

IMG_1628

IMG_1643

IMG_1663

IMG_1689

IMG_1747

IMG_1749

IMG_1762

IMG_1772

IMG_1793

IMG_1855

IMG_1860

IMG_1868

Dodam tylko, że na ostatnich trzech zdjęciach można obejrzeć plażę Stavros (trochę już zmienioną)- miejsce, gdzie nakręcono jedną z niezapomnianych scen w historii kina:


5 myśli w temacie “Przydałoby się trochę ciepła …

  1. Uwielbiam tę scenę, jest tak pozytywna, że zaraża dobrą energią przez ekran:)
    Jak dobrze mieć zdjęcia i przywołać je w odpowiednim momencie..:) Przyznam, że i ja chętnie podpieram się fotograficznymi wspomnieniami z wakacji, gdy dopada mnie jakieś jesienne dziadostwo;)

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.