Wschód słońca nad Biebrzą

Mam nadzieję, że nie zanudzę Was Biebrzą, ale do tego wpisu natchnęła mnie swoim ostatnim postem Goldenbrown  🙂

Przyznam się, że nie zawsze byłam taka leniwa, jak ostatnio, i zdarzało mi się wstawać bardzo wcześnie by sfotografować wschód słońca, a jeszcze lepiej, jak udało się złapać w obiektyw poranne mgiełki. Takie szczęście miałam w 2007 roku podczas pobytu nad Biebrzą – były mgiełki, a potem wyłoniło się słońce.

Oczekiwałam na słońce na moście w Dolistowie, początkowo samotnie …

IMG_2371popr

… potem dołączył do mnie i usiadł na poręczy …

IMG_2401popr

… i już wspólnie podziwialiśmy urokliwe mgły i stworzone przez nie dzieła:

IMG_2372popr

IMG_2384popr

W końcu ukazało się słońce i namalowało nowe obrazy:

IMG_2399popr

IMG_2407popr

IMG_2408popr

Pięknych poranków wszystkim życzę 🙂


13 myśli w temacie “Wschód słońca nad Biebrzą

  1. Dzień dobry. I dziękuję za Twoje wstawanie, zabranie ze sobą aparatu i zrobienie zdjęcia/ zdjęć. Bardzo, bardzo.Pozwoliły mi zatęsknić :)Wiem, brzmi to patetycznie, ale trudno. Czcionka zniesie wszystko. Pozdrawiam, dobrego dnia.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.